Sari la conținut

Practicarea tappingului este o modalitate de a face față poftelor care sunt declanșate de stres, plictiseală, tristețe și singurătate. Cu toate că eficacitatea tehnicii de extragere a fost recunoscută în de Organizația Mondială a Sănătății OMS , eficacitatea sa a fost larg pusă la îndoială. Susținătorii spun că atingerea vă ajută să accesați energia corpului și să trimiteți semnale către partea creierului care controlează stresul. Cum să atingi atingerea pentru a face să funcționeze cu adevărat EFT, în loc să folosească ace de acupunctură, folosește vârfurile degetelor pentru a atinge ușor punctele specifice de pe corp, cu scopul de a permite intrarea energiei care a fost blocat în meridiane. Pentru unele perosoane ca in cazul depresilor pare ca o jungla din care nu poti iesi la care nu ii vezi calea de iesire si ba chiar crezi ca nu exista.

Aceste circuite energetice sunt denumite meridiane și, deși nu pot fi văzute sau măsurate, mulți cred că există și au efecte puternice.

Metoda a fost pusă la punct de Gary Craig și are la originedecoperirile Dr. Roger Callahan, psihoterapeut, care a pornit de la ideea că emoțiile negative pe care le trăim se produc în urma unui blocaj al sistemului energetic al organismului. EFT se bazează pe descoperirea că dezechilibrele din sistemul energetic al corpului au efecte profunde asupra psihologiei noastre.

De asemenea, atrage atenția asupra proceselor de gândire care contribuie la stres și probleme emoționale. În acest fel, atingerea EFT combină o abordare a medicinei orientale cu psihoterapiile occidentale mai tradiționale.

Emotional Freedom Technique

Susținătorii terapiei prin atingere consideră că împreună aceste instrumente pot avea un impact mare asupra sănătății emoționale. Identificarea problemei — Înainte de atingere, începeți prin a numi problema specifică sau emoția pe care doriți să o vizați cu EFT. Scopul este de a ne concentra pe o singură problemă la un moment dat pentru cele mai multe efecte. Crearea unei fraze de reamintire — Creați o frază scurtă care vă ajută eft de atingere vă referiți la problemă într-un mod specific, acordându-i un titlu.

mă întâlnesc cu colegul meu 10 lucruri înainte de a da introvertit de ieșire

Acest lucru vă ajută să rămâneți concentrat asupra problemei actuale. Configurați-vă afirmația — veniți cu o frază de autoafirmare care vă ajută să vă simțiți puternic împotriva problemei.

ce este în neregulă cu întâlnirile zohra dating site

În timp ce vă repetați afirmația, începeți atingând mâna, în special pe partea laterală de pe partea exterioară a palmei, sub degetul mic. Efectuarea secvenței de atingere — În timpul unei secvențe de atingere atingeți degetul peste opt puncte meridian cheie.

Atingere EFT

Folosiți două degete, de obicei degetul mijlociu și arătător, și aplicați rotiri constante, blânde, dar ferme. Continuați să vorbiți cu voce tare în timp ce atingeți, repetând fraze pozitive pentru a vă concentra atenția.

durham regiunea viteză dating pitcher și pian derby speed ​​dating

Punctele de atingere pentru a include în această ordine sunt partea superioară a sprâncenelor, partea ochilor, sub ochi, sub nas, sub bărbie, sub claviculă, sub braț și partea de sus a capului.

Reevaluare — stabiliți modul în care vă simțiți în legătură cu sesiunea de atingere, evaluând din nou problema pe o scară de la 1 la Repetarea procesului — Dacă încă vă simțiți blocat, găsiți o nouă afirmație pozitivă și repetați procesul.

EFT este considerată o practică bazată pe dovezi?

max dating upton dating guatemalan man

Studiile științifice au găsit, de asemenea, un anumit sprijin al EFT pentru depresie. O meta-analiză din publicată în Journal of Nervous and Mental Disease a constatat că, printre 14 studii diferite, tratamentul tehnicii libertății emoționale a dus la eft de atingere scădere semnificativă a scorurilor de anxietate în rândul adulților care au suferințe psihologice.

Efectele epigenetice ale EFT includ mărirea genelor de imunitate și micșorarea genelor de inflamație.

Tratamentul EFT a durat eft de atingere de minute, iar cortizolul salivar a fost măsurat înainte și din nou la 30 de minute după intervenție. Rezultatele au arătat că grupul EFT a înregistrat îmbunătățiri semnificative nu numai a nivelurilor de cortizol, ci și a scorurilor pentru anxietate, depresie și severitatea generală a simptomelor. Deoarece poate eft de atingere hormonii stresului, inclusiv cortizolul, poate fi util pentru gestionarea poftei de mâncare — în plus, pare să ajute la creșterea abilităților de a face față atunci când vine vorba de a rezista la consumul emoțional.

este laura și ross datând din viața reală ata înseamnă dating

Practicarea tappingului este o modalitate de a face față poftelor care sunt declanșate de stres, plictiseală, tristețe și singurătate. Atingerea vă poate ajuta să faceți față dorințelor fizice de a mânca emoțional, ceea ce poate avea un impact mare asupra alegerilor alimentare și greutății dvs.